PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

hepi "besday" superhero

| Wednesday 23 March 2011

selamat pagi... :)

Tanggal 22 mac 1945 (mcm tu la yang tercatat dalam IC papa aku) merupakan detik kelahiran beliau (spatotnye awal lagik). mesti korang heran kan. actually papa punye besday lagi beberapa bulan. bukan saje2 nak wish awal. tapi dah tercatat dalam ICnye macam tu. Masalah teknikal kot.. kire papa mude la ye skrg..huahua..

patot la macam blur je hari ni. dengan keadaan aku yang tak sihat, semua benda nak lupa. mcm pelik tak bile papa tepon aku n wish besday. aku plak mcm sengal tadi siap bleh pelik2 plak.. mule2 mcm heran.. aik, bile mase plak arini besday aku. siap papa plak tepon tu... rupenye nak bagi hint suh wish kat dia.. ahahaha~ sengal. aku pun bleh plak la lupe kan... nasib la xkene perli sgt kan.. n nasib gak la keadaan yg mcm ni bleh dijadikan alasan.. xdek la papa kecik ati kan.. walaupun today bukan ulangtahun beliau kan, tapi sebab ikot ic, kene gak la wish kan... makne still muda lagik la papa kan.. bawu 66 tahun. hehehe~

btw, 'happy birthday superhero!'...

he's really a great father. i admit it la. n because of him, aku yang sengal lagi pemalas ni ade kat sini. n seeing him, tibe2 aku semangat nak blajar. i just want to be like him. tapi kan, of course la aku tak mungkin kot.. papa rajin membaca, aku plak rajin godeh komputer je... membaca? pergh~ sgt malas...

eventhough beliau sgt garang (nodded~) ... tapi beliau jugak sangat klaka (thumbs up!!)... n beliau tak pernah mengeluh membesarkan kitorang ni even kitorang slalu wat dirinye sakit hati.. sangat mulia dirinya... huhu~ tibe2 rase nak balik kampung plak.... huhu~

kami doakan papa sentiasa mendapat keberkatan dan rahmat dari Allah SWT..


Bismillahirrahmanirrahim...

Segala puji bagi Allah, yg telah memerintahkan kami agar berterima kasih kepada kedua ibubapa kami dan berbuat baik kepada mereka. Menggesa kami supaya merebut peluang berbakti kepada mereka, bersungguh-sungguh melakukan kebajikan kepada mereka. Merendahkan diri menghormati mereka. Mewasiatkan kami supaya mengasihani ,mereka sebagaimana mereka memelihara dan mendidik kami semasa kecil.

Ya Allah! Rahmatilah kedua ibubapa kami, dan ampunilah dosa mereka, Redhailah mereka dengan keredhaan yg melayakkan mereka mendapat segala keredhaanMu. Dengan Engkau meletakkan mereka di dalam Negara kemuliaanMu, keamananMu, kemaafanMu dan keampunanMu.

Ya Allah!, peliharalah bagi mereka kasih sayang yg telah Engkau curahkan di dalam hati mereka, belas kasihan yg telah Engkau penuhi hati mereka, dan kelembutan yg telah Engkau sibukkan ke atas anggota mereka.


Ya Allah. Jadikanlah aku anak yang solehah, sehingga aku dapat menjadi pembuka gerbang surga untuknya.
Ya Allah. Lindungilah orang yang kucintai dan mencintaiku dengan cintaMu.

Amin~ :)

selamat menyambut ulangtahun kelahiran papa.. superhero kami~!

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine