PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

AudioBook~!

| Thursday 31 March 2011
Assalamualaikum WBT..
Alhamdulillah.. akhirnye siap jugak aku punye laporan untuk interpreting project aku. muahaha.. makna nya aku bleh hidup dgn tenang dan senang buat mase skrg.. even lagi bnyak yg menunggu lepas ni... tapi siap pn, kene tunggu template dari dr.N sebab mungkin dr.N nak selaraskan. aku rase la.. tapi xpe la.. atleast aku dah ade point2 nak dimasukkan. 

mmg siyes penat mase wat benda ni smpai aku xleh nak tdo.. smpai pagi kot berjaga. at last, siap jugak. gile klaka dgr suara sendiri dlm benda ni.. hehehe.. sape yg ade adik, bleh ar suh dia dgr kami punye audiobook ni. even suare xbest, tapi agak ok la jugak kot.. =)


muke depan tu, aku mmg wat cikai2 je sbb xsempat. huhu.. kt bwah ni video yg kami buat dlm mase xsmpai 12 jam.. bagus btol la ek... penat pn ade..huhu.. nampak senang je.. nak design kemain susah. nak taip, selaraskan n check balik..sume mkn mase.. huhu.. neway, alhamdulillah la.. siap jugak akhirnye kan...


0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine