PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

proud of urself~

| Saturday 26 March 2011
Alhamdulillah, baru jek regain my energy. time balik tadi, badan aku tibe2 rase lemah bcuz xmakan dari pagi sampai tengahari dan hilang banyak tenaga sebab bjalan jauh kan.... balik je aku felt dizzy.. n badan panas. syukur aku punye demam tak main teruk..

but today, i'm totally proud of myself and olso my fwen belle. haha.. first time berjalan sejauh 4km dalam hujan tanpa henti. pagi2 kat sane, aku kenal sorg freshie, bdk bio.. she's so peramah la. then i'll introduce her to kamil one day. as a senior maybe kamil boley bantu dye sket2 kan. then berbalik pada program tadi, sampai sane, aku bangge tgk sorang makcik ni siap bawak tongkat lagi nak jalan sejauh 4km. peh.. aku kene serang membe aku ni yang mude2 tapi malas nak jalan. makcik yang tua tu sanggup taw jalan dgn tongkat lagi... semangat dia kental sungguh..


masing2 da penat bjalan..muke nak balik je sume

pagi2 lagi kitorg aerobik.. bende yang paling aku xsuke.. huhu~ tapi nak wat cane kan.. ekot la jugak.. then around 8.30am cmtu la, kitorg mula jalan dari youth park tu, pusing botanical garden. time tu la ujan turun lebat. mase tu belle ajak aku lari, lari la kejap.. tapi pk balik, da ujan n basah kuyup, so xpayah la kot lari, jalan je la. da mmg basah pn kan.

ade psembahan dak tecik (cat studio)..
tapi sbb banyak..so,agak busan

kitorang terus ke jalan kebun bunga tu, then mase nak sampai, kat jalan jesselton tu aku ingat da nak abis da. siap wat drama dgn belle. berpegangan tangan plak tu, nak tuju ke garisan penamat la (konon nye la).. bile tanye pakgat, dia cakap jauh lagi. ade dua belok lagi nak sampai.. perrghhh~ malu siak. aku ngn belle wat2 bodo jek la.. huhu~ then dkat2 nak smpai youth park tu balik, belle suh aku lari. mase tu kaki aku da kebas, kecut, sejuk..sume ade.. semangat jek masih kental lagik.. so, at last..sampai jugak aku kesane.. yeehhaaa~ bejaye.. bangge..bangge.. huhu...

da penat..pegi membantai ayaq free la.. ape lagik kan. sambil2 tu ade psembahan bdk2.. mule2 kitorg impressive gak.. da lame2 mule bosan la plak..banyak sgt..huhu~ ketaq nak balik da time tu!

aku dan belle mengebas ayaq banyak2~ huhu

Anyway thanks to usm, kdu, mppp dan same waktu dgnnye sbb menganjurkan bende2 cmni.. best n menyihatkan badan. tapi banyak yg bleh diperbaiki.. sbb ramai owg komplen tadi..huhu~ btw, good job!!! :)

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine