PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

busiest day~!

| Monday 28 March 2011
Bismillah....
Bersiaran kat depan dewan persidangan.. peh, mmg penat gile la... dari pagi smpai mlm aku blaja smbil keje. n Dr.M plak banyak nak ubah. its ok la. at least aku dapat pengalaman. tapi mmg siyes penat. logo alumni pn 7kali aku kene edit. sbnanye xberkenan pn dgn logo ni, tapi sbb beliau nak mcm ni, terpaksa la buat suke kan.. padahal dlm hati aku mmg siyes xnak. sbb aku ade design lain nak publishkan. tibe2 dia nak mcm ni.. banyak kaler plak tu.. xpe lah... aku ekot je ape owg nak.. xkesah la der.. janji beliau puas ati..


lagipun aku buat untuk suke2 je.. dkrg dah masuk kol 10 lbh.. penat n ngntok. nasib la brader tu ade tadi. bleh gak la cuci mata.. muahahaha~ gatai no... n nasib jugak la yg datang mlm ni lebih dari jangkaan. Alhamdulillah~ xde la aku rase sakit kan... hehehe...
neway, hoping for the best la utk persatuan ni sbb nak membela budak2 PPIK yg ada masalah.... mungkin aku xjoin jawatankuasa lepas ni. aku penat da..huhu.. kalo nak mnta tolong..aku bleh tlg., tapi nak officially jadi sekretariat persatuan.. wallahualam la.. xnak kot... nak tumpu pada kerja plak...
insyaAllah...

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine