PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

songehsongeh

| Thursday 24 March 2011

jom bersantai~!!!! ahak.. bersantai la sangat. bersiaran dari bilik dr.N. saja temankan yaya tengah buat keja. lagipun aku xberapa sihat sangat hari ni. rase pening2 pun ada. so, hari ni lagi sekali aku meng'absent'kan diri aku dari kelas spoken. memandangkan hari ni hanya perbincangan antara kumpulan, so aku decide nak stay kat bilik dr. je.

(xdak keja tangkap pic dlm bilik)


Perghh~ jam dan kol 1.25. lagi stgah jam aku akan dicuci bersih oleh prof.H. hahaha.. xsabar rasenye. ya la, gara-gara YDP yang prasan pandai tu.. kami jawatankuasa bawahan ni yang jadi mangsa. aku yg nydp ni, mcm kuli je.. huh~ ni hari ni, kalau aku kene basuh, mlm ni jugak aku basuh dia balik. pakai clorox terus... kasi cuci sama dia. bak kata kwn aku, guna je berus dawai tu, tenyeh kasi hilang smpai dia punya jerawat.. kan bagus.. huhuhu~ mmg btol2 marah ni.,.. haha

mmg xpatot la xpi kelas. tapi sebab aku da xlarat sgt kan. so xpe la. lagi pun aku dah bape hari xcukup rehat, wajib ar kan. ni plak kene sakat dek senior aku yang senget tu. wah2.. suke hati dia kan. xpe xpe.. pkal je dia comel. kalo x mesti aku hangin kan.. huahauhauha...~

okeh, da smpai mase da... nak kua p meeting~ chaw~!!
assalamualaikum :D

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine