PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

i'm free~

| Tuesday 29 March 2011
Alhamdulillah.. tinggal satu task je lagi...
semalam bile diumumkan pembubalan tu, rase lega kejap ati aku... akhirnye aku bebas dari segala jawatan yg ade.. segala suka duka dalam persatuan ni, buat aku jadi lagi matang. ye la, kerana seorang YDP yg kurang tanggungjawab, kesian bdk bwh2 yg jadi mcm kuli kene wat keja... bukan nak kondem dia.. tapi aku dapat banyak rungutan dan aku sendiri pn kdg merungut... huhu~ tapi ape nak kesah.. aku dah cloroxkan dia.. hehe...
setiap kesilapan boleh diubah. kalo ade yg tunjuk jalan, insyaAllah jumpa la tu jalan keluarnye kan.. harapan semoga MT baru bleh bawak perubahan yang lebih baik... insyaALLAH~ =)

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine