PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

masuk angin~

| Sunday 29 May 2011
selamat pagi.. berjumpe kite dalam sesi lepas geram sambil mencarut...
hahahahaa...

hari ni mood gua xbrape nak elok.. sbb dalam gua hangin mencari keje.. lagi hangin gua membace luahan hati membe gua kat post lepas dari semalam sampai arini.. ni la masalah org melayu skrg.. mudah lupe.. apekehal ek.. gua xpuas ati sbb lu da menyusahkan dua korg membe baek gua n wat diowg susah ati.. mcm bodo jugak.. patotkah gua pijak paru2 lu sbb wat membe wa susah... bkn ape.. lu macam harem je kan wat membe wa cenggtu...

kalo lu mmg desperate nak cari pekeje..n da mintak tlg kwn2 lu carikan pekeje.. lu org xpaya la ek mengharam jadahkan diri utk bukak permohonan lain.. mungkin bleh ar bukak pmohonan utk lu amik pekeje tetap.. tapi lu jgn pedajalkan org2 yg lu da kontek 2.. mberi harapan palsu kat diorg,., lu ingt diorg ape? barang meinan ek? mmg wat wa hangin 2 badan..

sbb lu da membazirkan mase n dwet diowg yg belom bekeje tu.. kalo pn lu xpcaye diowg bleh wat keje2 tu.. ape salahnye lu bg can interview kat diowg.. ni x.. lu terus lepas tangan cenggtu... wtf.. wa taw lu keje.. wa taw lu ade tggjwb cari pekeje.. wa taw lu ade kuasa.. tapi xpaya lu nak wat cenggitu ek.. lg2 kitorg yg fresh-grad ni... mengharap je ade keje.. tapi lu hancurkan plak la harapan tu.. wa na pesan kat lu org.. lenkali jgn la menipu n bagi harapan palsu.. kesian kat mereka2 yg kene tu... haishhh~

nak g buang angin~
chaw!

1 daH KomeN?:

{ Lea } at: 29 May 2011 at 15:39 said... [Reply to comment]

tu r kan..gua mmg hangin gla nih. rasa cam nk sekeh je kepala org tu!!

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine