PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

M.A.L.U~~

| Saturday 21 May 2011
nk tgelak tgk drama adik gua smlm..bongok jugak dia tu ek... ahaha~ malu xpasal2... nasib je dia 2 laki.. kalo pompuan mau pengsan kat ctu jgk... ahaha~

dak pompuan : err..awak.. sy nak mintak..
adik gua         : owh.. 019******* ...
dak pompuan : eh..prasan plak.. sy nak mintak lalu je.. awak halang jalan sy ni...
adik gua         : ehh... sape ckp dgn awk.. ni sy tgh 3G ngn membe ni.. xnampak..
dak pompuan : ye la.. i-mobile ade 3G ek..
adik gua         : kalo rabun..ngaku je la.. jom kak!

(pastu adik gua blah dari ctu dgn muke sengih2.. pdhal malu xleh nak ckp.. merah telinga dia tu..) hoho~~


moral : jgn telebih prasan plak~ malu sendiri nnt...

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine