PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

broke up cases~

| Monday 30 May 2011
patah hati? no comment.. sbb gua xpatah hati. gua patah tulang.. patah riuk.. kakaka~ tapi mmg hakikat yg gua rase kene trima stetmen 'bulan patah hati' dari membe gua... mmg bulan patah hati agaknya... ramai kwn2 gua putus cinta.xkire laki pompuan.. sume pakat nak putus cinta..putus tunang.. haishhhh~ poning...

so.. solution nye... gua yg single ni jadi tempat diowg bercerita..bergurau senda.. berkutuk2.. menulis sambil mecarut ke ape ke.... taper la.. as long diowg bleh rase tenang..gua xkesah...so buat korang yg ade kenkawan yg patah segalanya..buleh la gune cara yg gua ade ni....

1.   wat sesi luahan sambil mencarut~ korang nampak je membe ade prob.. galakkan mereka membuat luahan sambil mencarut... gua gerenti diorg lg tenang! kakaka~

2.  main teka teki... haa~salah satu nak release kan tensen yg ade.. men teka teki..walopon teka teki mcm bodo..

3.  suh amik sume gamba.. pastu kasi kat korang.. bia korg lak tekel mamat/minah tu... kakaaka~ untung2 dpt kat korang...

4... to be continue.. gua ade keje...


0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine