PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

Gua budak baik!

| Thursday 26 May 2011
pehhh~~
biol otak gua pagi ni kene serang dek membe lame.. taper la.. gua taw gua xsebaik mereka2.. cukup la ceramah agama a.k.a kuliah subuh yg gua terima hari ni... pedih mata menatap bait kata2 membe gua tu.. last stetmen beliau tu xleh blah...sgt wat gua rase terharu + bengang... haishh~ xkn la sebab gua pakai mcm ni.. lu ingt gua mcm harem ek... wa saba je..

las stetmen beliau tu mengingatkan gua kpd seorang ustaz yg suke mengkondem diri gua masa kat skola dlu... walopon rmai cikgu yg suke mengkondem diri gua.. tapi yg sorang ni smpai skrg simpan abu gua dlm poket baju dia.. sob~ sob~! wa taw sbb bwu petang smlm wa terserempak dgn beliau encik ustaz... xleh blah bile gua sengih.. beliau bleh plak wat bodo.. isk... mcm termalu sendiri pn ade.. nasib gua macho.. tader owg pasan plak time 2...

wa rase dia ingt wa mcm dlu kot.. ye la..gua dlu mcm sengal gak kat skola.. tapi bese la ek...budak2... xde la gua jadi mcm harem kan...tiap kali beliau nampak wa.. wa nampak mate dia tu mcm menjeling gile bile tserempak ngn gua... wa pn xtaw.. agaknye dia menyampah tgk wa kot... kekadang nk je wa ckp.. "lek ar brader.. wa da brubah la... wa da insap n wa da bejaye.." tapi apekan daya.. beliau xsuke tgk wa... T__T


taper la.. wa xkesah sbb beliau cikgu gua.. sob~ sob~ tamat sesi luahan hati wa.. wa nak buktikan bahawasanya wa ni sowg budak yg baik.. dengan itu wa mengucapkan happy belated teachers day kat beliau.. semoga terbuka pintu ati beliau memaafkan kesalahan wa mase skola dlu..~~ 

isk..isk.. lapa la.. wa nak g makan... babai~~

2 daH KomeN?:

{ almutarjimah } at: 26 May 2011 at 10:43 said... [Reply to comment]

Brader relax le...tak macho la touching2 pepagi ni. Awalnya bro bangun tulis entry haha. Orang2 tu ingat diorangTuhan ke nak menilai tahap iman orang. Biar jela, Allah knows best.

{ missOcha } at: 28 May 2011 at 10:21 said... [Reply to comment]

@almutarjimah haha..bro xtdo..wat keje mlm 2... ni da dpt keje kan? tahniah.. hehe..

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine