PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

aku perempuan..bukan lelaki~!

| Sunday 1 May 2011
haish! yang ni memang hangin sungguh... mau makan penyepak ni... aduyai! ade pulak owg suke2 tuka jantina aku ni.. isk.. rasenye kat fb 2 gamba2 aku da cukup feminin dan penuh dengan ciri-ciri kewanitaan (kononnye la).. n siap terpampang lagi 'gender : female' tu... ade pulak yang dengan sesuke hatinye menukar jantina aku kepada lelaki.. haduyai...

smlm oke lagi la..tetibe ade cik kak panggil aku dgn name lelaki... sape la plak tu cik kak oii?? pastu bile tengok gamba2 len2 bwu dia ckp mata aku same dgn sape tah.. huh! coverline la 2 kot nye ek.....! satu hal... ni tengah ari yang jem ni, tetibe ade awek add...sbb dia pompuan, aku xkesa sgt..approve jek la.. tapi tetibe cakap..bantai jiwang2 plak... kalo nak bergurau pn agak2 la cik adik... geli taw.... geliiii~~~~ da la aku xkenal ko.. bleh plak ko panggil aku abang jambu?? hahaha~ beb! pengsan aku....

aku ade beberape persoalan je kat cni...

1.   adekah dia xtengok gamba aku..?
2.   adekah dia xtaw ape itu 'female' or dia xjenguk pn 'info' aku..?
3.   adekah dia... meminati kaum sejenis??
4.   adekah profile pic aku red assassin tu terlalu kacak???
5.   adekah budak ni saje nak main2kan aku.. tapi siyes geli.. nak je aku printscreen letak kat cni.. haishh~!!

heran sungguh diri ini..~

hoh! moralnye: sblom mulekan conversation anda kat mane2 soc.net..sile bace info betol2.. n tilik gamba beberape kali sebelom anda memeset supaya tidak berlaku kejadian seperti ini... sekian!

8 daH KomeN?:

{ Arif Dzulkifli } at: 1 May 2011 at 18:27 said... [Reply to comment]

nnti fwrdkn fb aku kat budak tu. tgk dia layan tak. kalau tak, mmg sah dia minat kaum sejenis. haha.

{ missOcha } at: 1 May 2011 at 20:07 said... [Reply to comment]

@Sogeking Kun ahaha~ krg tetibe die panggil ko akak.. mmg sah!

{ Arif Dzulkifli } at: 1 May 2011 at 20:10 said... [Reply to comment]

@missOcha
memang sah dia buta. haha.

{ Domo } at: 1 May 2011 at 20:57 said... [Reply to comment]

HAHAH kesiannya awak!!
tapi mesti awak hensem kan sbb tu pmpuan tu add. (kononnya)
haha :p

{ missOcha } at: 2 May 2011 at 01:08 said... [Reply to comment]

@Sogeking Kun da buta macam mane nak menaip?? cube ko jelaskan sket...

{ missOcha } at: 2 May 2011 at 01:09 said... [Reply to comment]

@polka dot ada ka patot?? haha.. adekah saya kacak??

{ Arif Dzulkifli } at: 2 May 2011 at 02:46 said... [Reply to comment]

@missOcha
braille system. haha.

{ missOcha } at: 2 May 2011 at 21:54 said... [Reply to comment]

kesian..~

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine