PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

haha~ musim kawin.. kesian aku!

| Monday 2 May 2011
hoh~ penat2... banyak kad kawin nak kene buat ni..  tetibe ramai plak kwn aku mintak tolong suh designkan kad kawin... emm.. masalah sbb aku xreti nak kasik harga.. cet~~~

OMG....kesian abg aku.. aku lupe nak siapkan dia punye kad kawin.. huhu~ maapkan adikmu ini... huhu.. pegi tempah kat kedai jek la... cepat sket.. nak tunggu aku buat.. krg xkawin plak... 2la.. sape suh xbgtaw aku awal2 nak kawin bulan 6.. kesian aku, mesti je org paling last yg taw.. huhu~ malang sungguh diri ini....

ni kad kawin first yang aku designkan 2 bulan lepas... haha... xpenah ade pengalaman wat kad kawin.. tetibe ade idea plak.. muhaha~ xpa la.. janji dia puas ati.. da la tarikh majlis sambut menantu kat uma aku 2.. ngam2 dgn tarikh kawin membe kamceng aku ni.. isk.. nampaknye xleh pegi jugak la.. huhu~ kesiann lagi!

pa'an punye
tengok skali mcam klaka la plak.. tapi xpe la.. da dia nak cenggni.. aku xkesa.... bukan aku yg nak kawin... xpaya nak sebok2... :D

fiancée dia pnye
hak2! nak jugak same.. aku nak design lain xmo plak.. xpe la beb.. janji ko bahagia..~ InsyaAllah.. Amin~
**tetibe sedey plak sbb da xde membe nak hangout same2 kat kbmall** huhu!


Hoh!! : nak tempah?? meset aku no! hahaha... sempat ag promote..

7 daH KomeN?:

{ Arif Dzulkifli } at: 2 May 2011 at 20:27 said... [Reply to comment]

kad kawin kita dah buat belum???!

{ missOcha } at: 2 May 2011 at 21:43 said... [Reply to comment]

@Sogeking Kun hoh.. lupe la plak aku.. kuikuikui~

{ Arif Dzulkifli } at: 2 May 2011 at 23:19 said... [Reply to comment]

dah, tak payah la buat. aku buat sendiri la nanti. pakai surat khabar lama. haha

*jap, cabang 3 drp bulatan tu yg dpn bndar baru tu kan? sakit kepala aku nak baca peta minda ko ni.

{ missOcha } at: 2 May 2011 at 23:51 said... [Reply to comment]

haha.. cane nak tulis?? bek pakai kertas buku skolah.. siap ade line lagi.. :D

*fyi, aku xtahu jalan klantan.. sesat.. ni aku btol2 copy lakaran membe aku tu.. huhu..

{ Arif Dzulkifli } at: 3 May 2011 at 20:31 said... [Reply to comment]

pkai kertas buku skolah xde corak. xmenarik. haha.

{ missOcha } at: 3 May 2011 at 21:58 said... [Reply to comment]

@Sogeking Kun line tu da kire corak la.. xpayah bazirkan ink plak.. hahaha

{ Domo } at: 4 May 2011 at 22:51 said... [Reply to comment]

sabo je la! hihi

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine