PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

k.e.j.e~~

| Saturday 28 May 2011
selamat pagi..berjumpe lagi kite dlm sesi borak2 xpayah tido...
ahaha~
gile penat mulut gua berborak.. kering tekak da smlm.. kwn gua datang uma sambil bwk kad kawin.. huhu~ sedih sbb da ramai kwn gua naik pelamin taun ni.. majoriti plak yg laki..~ haishhhh!

arini gua nak jenjalan cari keje lg.. penat sungguh~ dua2 membe gua da dapat keja sbb lecturer carikkan.. gua plak xdpt lg.. huuhu~ saba je la.. ade rezeki la 2 nnt.. insyaAllah...

4 daH KomeN?:

{ almutarjimah } at: 28 May 2011 at 11:02 said... [Reply to comment]

Bro lu tau tak? Gua ngan eza tengah bengang pasal job tu. Org tu macam tipu kitorang je. Hari tu kata tgh desperate cari org tup tup semalam kata ada 17 org yg apply job ni. Macam... eii goram den.

Ni gua ada kat rumah eza. Kami skrg ni tak tahu apa nasib kami huhuhu nak mengadu kat Dr. A macam segan plk. Bro, ottoke?

{ missOcha } at: 28 May 2011 at 13:09 said... [Reply to comment]

@almutarjimah apekehal plak diorg 2? lu org da tnye btol2 ke? dr.A xtaw pasal ni?

haa...bab menipu wa mmg panas ati.. cube lu tnye je dr.A.. mane taw dr.A apply senyap2 utk lu org..lgpn dr.A yg rekemenkan..lu org xpaya rase segan..

{ bell } at: 29 May 2011 at 07:39 said... [Reply to comment]

Bukan Dr yg apply. Tak ada sapa pun yg apply. Org JPA tu yg katanya dah lama mencari pterjemah. Org tu namanya Azhar. dia kt dah sebulan dia cr. Dia tak kenal Dr A. Dia mcm minta tlg kt kawan Dr a , TU YG dR a CR ORG TU. Pastu hr Azhar tu call Eza suruh kami dtg lapor diri hari Ahad, hr Isnin terus mula kerja. Hr Jumaat tu eza call dia, nak tya pasal rumah. Tetiba dia kata tak payah datang, diorang sekarang ada 17 org minta kerja tu. Sebelum ni dia kata tgh sesak cr org. Menipu tak? Dia kata dia nak buat meeting hari ni, nak buat tapisan konon. Ingat kami nak percaya? Aku igt just nk ckp kt Dr A bila dAzhar tu call kami balik. K

{ missOcha } at: 29 May 2011 at 09:18 said... [Reply to comment]

@bellaik.. complicated gile masalah... kire dr.A jadi org ketiga la ni? tapi ape yg gua bace 2...mmg la.. tu da kire menipu.. kalo nak pakai org n mintak tlg org carikkan sbb da desperate gile.. pehal plak nak bukak permohonan n trima bdk2 len yg dtg apply 2... dia kate xpayah dtg? sial jugak ek.. plg koman pn bia la lu org lepas tebiu dlu ke..ape ke... mcm hangin je gua bace.. mcm diowg nak pedajal lu org plak...

tapisan la plak.. pdhal da suh lu org datang lapor diri.. haram jadah tol~~

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine