PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

Penang..haish!!

| Tuesday 26 April 2011
yeehaa~! nak exam da... huhu.. mlm krg balik penang.. (insyaAllah if tiket ade).. slmt tinggal brudben... nnt xde sape nak melayan ko smpai pagi lagi... sbb papa da strict gile. so adik aku xleh nak melayan ko til pagi.. n huhu.. kene say gudbye kat pet society.. kat usm sane xleh nak bukak.. diowg denki... =(

tapi i'm so happy sbb nnt aku bleh jmpe kwn2 n lect tersyg.. hehehe~ siyesly aku da kene sindrom final year.. dulu kemain malas... skrg hambik ko.. rase nak stay usm lame2 la plak.. huhuhuhu~ aku nak g geycen kat qb.. aku nak main rollerblade.. aku nak tgk wayang.. aku nak makan2... huhu..nak..nak..nak...

huh! kene balik jugak even malas....

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine