PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

home sweet home~

| Monday 18 April 2011
WAAAHHHHH~!! excited gile....

alhamdulillah.. akhirnye tibe jugak aku kat kg... muahahaha~ hepi.. excited gile. mane x.. da dekat 5 bulan xbalik.. mmg homesick tahap gaban la... balik2 je terus melantak. rindu masakan ummi... :D tapi xbest sbb aku ceceme.. sejuk dlm bas tadi.. da la ujan.. huhu.. sweater pakai.. nak kate xbawak cimut.. ofcos la aku bawak cimut.. tapi bagi kat mak cik seat sblah tu gune.. kesian dia sejuk.. aku sejuk sket2 xpe... bdn still bleh panas ag... banyak lemak.. muahahaha~

watashi no heya!!!! haha.. daisuki!

da banyak bende bersuke ria dlm kepala aku ni...

1. memakan free kat kedai membe... hihi~ sendat la nnt..
2. merajinkan diri ke skola.. jumpe cikgu.. esp teacher jamilah.,. isk.. miss u ticha jamey... :(
3. melepak..
4. melantak..
5. mentido...
6. mengebestkan diri
7. membesarkan bodi..
8. me- me- me-
dan segala jenis kata kerja yang menggunekan imbuhan me- didepannye.. skrg nak mentido~ lepas bangun melantak plak.. haha..

pesanan penaja :
kepade kwn2.. slmt menempuhi exam... tata~ aku da smpai kg.. jgn jeles ye korang.. hihihiihi~
(^_^)v

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine