PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

i think you better go now!!

| Thursday 21 April 2011
ahaha~ aku xdak marah sape2 k dgn stetmen tu.. cuma terharu, ade jugak org prihatin dgn ktorg tadi. si sam plak sengal.. haha.. sakit perut aku gelakkan dia tadi...

actually, tadi g jenjalan area kg ni dgn samsiah.membe skola lame... or i just call her 'sam'.. mase tu syok2 mkn2 smbil borak2. tibe2 ade 4org makhluk yg bername lelaki penyangak ni dtg kaco2.. aku wat muke bodo je.. bolayan la beb.. gua xsuke bende2 mcm ni.. ingt aku hape..
then kat blakang ade pak cik n kwn dia..(mude lg la)..dok tgk2 je kitorg.. n 4org mamat tadi dok kaco pompuan len plak. n ade sorg yg pkai kemeja petak2 tu asik tgk je.. aku da mcm cuak gak la.. huhu~ then pakcik n kwn dia tadi lalu depan aku.. dia ckp "i think you better go now!".. aku macam. "hah??!!" konpius sbb dia pkai spek itam.. mane la taw kot2 dia ckp ngn kwn dia kat blakng tu ke.. then kwn dia a.k.a pak cik tu jeling2 mcm suh aku blah... kwn aku ape lagi angkut beg n barang2 trus blah... huhu~ ade owg tu ekot aku dr blakg... tapi bila dia tgk pakcik tadi.terus xjadi.. peh... alhamdulillah.. selamat aku!!!

then si sam ni bengong plak.. mase dia tgh jalan ngn aku 2.. bleh plak dia ajuk ckp abg spek itam tu n kebetulan abg spek itam tu lalu depan ktorg.. ape lagi.. terus senyap sekor2.. ahaha~ malu siak! wat dono da la beb...
mmg sengal la arini... :D

gamba hiasan semata-mata....

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine