PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

moja moja!

| Thursday 7 April 2011


Penat dok kumpula gambar farewell party yesterday.. huhu~ tibe2 hati aku rase sedih je kan.. lagi2 tgk gambar membe2 yg sengal2 ni.. senyum sorg2 je tgk.. =) teringat mase 1st time aku jejakkan kaki dalam geng BATI. mmg aku sorg2 je. 1semester xde kawan.. n now.. i have them.. muaahhh~ syg korg...


acara memotong kek! hohoho~

Best lecturer ever~ Dr Noni tgh potong kek.. aku menyibuk je kat tepi. rase mcm glemer siak dalam ni.. muahahaha~ cheesecake fav aku.. tapi xsentuh pn sbb asik main2 dgn membe2 dlm kelas.. mcm kanak2 riang... =)

antara game feveret aku.. Monsters~ neko-neko misai challange!! muahaha~ aku yg menang time ni. sbb mmg pro bab2 abeskan misai neko ni... huhuhu~ anyway.. xkesa la kan.. janji kitorg mmg enjoy siak time ni.. padahal ade FYP xsiap lagi tu.. huhu~ wat derk je la senah.. janji perut penuh...


Cute monsters dalam neko-neko misai challange!


dan lagi.. cute monsters..muahaha~!



kadang aku terfikir gak, kenapa nak menyesal dgn ketentuan yg aku kene join BATI USM ni.. xpernah terlintas pn aku nak jadi penterjemah. tapi bile 3 taun aku kat dalam ni... baru aku rase bersyukur sgt2~ dapat kwn2 yg sengal2... dpt lect yg best2.. n yg penting.. aku dapat nikmati hidup dgn lebih ceria.. hihihi~ mmg BATI sgt bizi smpai tetiap ari aku dgr roomate dok merungut je.. tapi, dari sini aku belajar mcm mane nak survive bile masuk alam pekerjaan nnt.. so, as a senior..kene la jadi contoh yang baik utk junior. tapi kdg2 penat gak.. kene tenangkan diorg ni.. huhuhu~ -_-"



n time ni.. siap ade featured film lagi.. the Genius and the Boss.. hahaha~



ni aku xtaw cite ape.. main kawin2 dalam kelas...tibe2 dapat anak angkat len gene! mcm pelik plak..

Yaya xlepas dgn payung dia.. abg jem plak xabis dgn mkanan kat tgn dia... patot la sume makanan cepat abis... huhu.. =( tapi aku sempat merembat 3 kotak air, 2 twisties dan 2 caramel yg qiah buat.. muahaha~ sendat! mmg best qiah pnye caramel.. tapi sygnye aku xleh mkn bnyak sbb manis.. nnt kepala aku pusing2.. huhu~

for these 3 years aku spend kat USM dengan coursemate batians.. so many things i've gained. from nobody, i've learned to be somebody.. dan bile aku tgk sekeliling aku pun, banyak yg dah berubah tanpa aku sedar.

rasenye i'll be missing this class. kelas yg aku xpenah rase ngntok! myb sbb suke hati nak duduk cmne kan.. bleh duduk kat lantai. bleh duduk kat kusi.. bleh charge lappy.. huhu..bestnye mak ngah~!!! ^^"




thanks a lot to all the lecturers sebab mengajar aku mcm2 tentang hidup. actually kan, aku lebih banyak blajar tentang hidup daripada akademik. i've learned how to be independent. how to be a responsible person.. how to gain something.. how to be a good worker.. how to think and how to act.. peh.. banyak seh... disiplin paling penting dow.. and disiplin jugak yg mengajar aku erti hidup ni.. n aku bangga jadi budak BATI.. =) i lap u ols...

and aku harap.. one day.. i'll be a better person.. and one day.. i'll meet these silly faces again.. huhu~


All's Well that Ends Well

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine