PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

naruto! here i come..

| Tuesday 19 April 2011
muahahaha~ bawu aku ingt.. bende yg slalu aku buat mase balik kg...

DONLOD ANIME!!

memandangkan usm sgt denki dgn otakus ni.. mereke tlh mem'block' sume site naruto n dsb... huhu~ aku dan mendonlod pn rase xbest.. tapi skrg da best sbb aku da balik uma n donlod sume anime yg aku nak.. muhahahahah~ n balik usm nnt bleh la aku mengsupplykan anime ni kat diorg... ramai da menunggu kat sane 2...



wait fer me ye kawan2.. aku balik sane nnt korg dpt la mende alah ni... best..best.. :D omiage~~

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine