PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

salah sape bila diri sendiri xreti bersyukur...

| Friday 29 July 2011
assalamualaikum...

ahaha.. rase2 korang penah dgr x tajok yg gua post kat atas sane?? gua naik heran dgn manusia zaman skarang ni... sanggop buat ape saje asalkan beliau puas ati.. da xpikir dosa pahala lagik.. gua bkn nak ckp gua baek.. atleast gua bleh sabar bile ade nyamuk2..lalat dan tebuan menyengat gua sampai gua rase takot dan fobia... semuanye mebi sbb denki?? iri hati?? jeles?? xpuas ati?? sbb tu la diowg da xkesah ape yg owg len rase... pdahal mereka tak sedar sume tu atas kesilapan mereka sendiri jugak...


mmg sifat manusia agaknya.. bila sedang melakukan kesalahan, kita langsung tak perasan apa yang dah kita lakukan. tapi bila masa berlalu barulah kita sedar, kita sebenarnya melakukan kesilapan.

tapi kan.. gua tgk xsemua yg sedar yg diowg da lakukan kesilapan.. lagi salahkan orang lain ade la.. haishhhh~ salah siape bile diri sendiri xreti bersyukur dgn apa yg Tuhan dah kurniakan...? mase elok2 ade..disia-siakan.. bile dah xde. terkial2 mencari dan menyalahkan org lain atas kebodohan diri sendiri.... manusia..manusia.....

btw..utk sape2 yg terasa.. let it all be.. mulakan hidop baru dan buktikan bahawa korang pn bleh bina hidop yg lebih baik.. jgn menghancurkan hidup org lain semata2 kerana dendam.. kelak korang jugak yg binasa.. org buat jahat...kita balas la dgn kebaikan.. insyaAllah lagi tenang idop... brader skadar menasihat... tpulang kat korg nak terima ke x.. wallahualam...

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine