PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

oh mesia.. wa heran!

| Friday 1 July 2011
pepagi yang indah.. gua menunggu panggilan bos kedai kosmetik 2.. tp lain plak yg gua dpt... membe gua suh jaga dtg register utk jadik salesgirl... taper la... ape2 keje pon bley kan der~!


tader kesa owg na ckp ape..skrg xleh nak memilih sgt keje... krg hancor plak kehidupan ni sbb tader duit na sara idop sendirik.. T_T sedih sungguh perjalanan idop gua yg tader keje ni... skrg wa mmg xpuas ati der ngn mesia pnye gov yg ntah hape2 ni...

1. cane na ader keje kalo sume kilang2 n tempat keje dipenuhi dgn PATI je? gua yg mintak keje ni pn ase bengang dok.. mane x nye.. gua tgk kalo keje buruh beser2 ni..sah2 dak2 PATI diutamakan... T_T

2. pesal plak la nak tambah umo utk warga emas ni wat keje.. nk bagi cukop umo 60 ape?? kitorg yg fresh2 ni xmo plak diamik keje.. T_T heran gua!

3. makin banyak kolej2 swasta ditubuhkan plak... lagi best menyental duit org.. beser la kan.... mcm la korg tataw~ lagi bnyak la penanaman anggur berlaku di mesia ni..

cantu ar kan... dats y la gua tgk ramai gile bebudak lepasan U ni keje xsame dgn beban yg ditanggung.... ade plak yg jadik kutu2..so, xbley memilih keje.. keje je la ape patot.. cleaner ke..cashier ke.. janji halal~
wa blah dlu der...

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine