PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

beliau yg bijak atau benda alah tu yg xbkuasa?

| Thursday 28 July 2011
assalmualaikum...
burpppp! alhamdulillah.. bawu lepas bukak posa beb! posa ganti...bese la.. nak tak nak sabo je le.. sape suh pose lambat2... T_T tadi mase nak bukak pose.. gua ditemani oleh segerombolan nyamok pemusnah alam.. habis merah kaki dan badan gua diterkam oleh mereka.. jahanam sungguh! gua tanpa segan silu terus mengambil setin kuasa penghapos nyamuk.. seltox!


seltox merupakan sejenis senjata yang sentiasa ada dikala gua berada dalam kesusahan seperti ini. lalu gua menspreykan seltox ke muka segerombolan nyamok tersebut.. hasilnya.. nyamuk tersebut pening2 lalat hijau dan jatuh ke lantai.. gua bsorak kegirangan melihat kejatuhan mereka.. namun!!!!! dgn gagahnye mereka telah bangun dari lantai tsebot dan ketawa terbahak2 melihat gua yg tercengang didepan mereka.... gua heran... gua naik herannnn..... beberape persoalan timbul dibenak gua...


- adekah beliau2 menggunakan teknik menahan nafas ketika diserang tadi???
- adekah seltox tersebot sudah kehilangan kuasanya sehingga xbleh nak tumpaskan segerombolan penjahat yang menyerang gua ketika makan tadi??
- adekah nyamok-nyamok yg menyerang gua tu telah dilatih supaya bijak mngelak serangan gua tadi?
- beliau2 pakai penutup idung ke??
- seltox tu cap tiruan?


jadi gua konpius la.. adekah nyamok 2 yg bijak atau benda alah seltox tu yg dah xbkuasa lagik???? huhu.. pening2..

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine