PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

lalat hijau vs katak puru? ceritera situkang cerita...

| Wednesday 20 July 2011
assalamualaikum...

hari ni mood gua sgt la baek gile.. sbb smlm gua telah menyaun seorang katak kerana telah mengganggu ketenteraman hidup dikawasan kediaman gua...menyebabkan solmet gua panas hati... oleh kerana katak tersebut telah menalipon nombor solmet gua.. gua dgn senang hati menalipon beliau balek... suara gua yg ayu2 gile ni (kwang3x) telah disalahgunakan pada malam tadi...namun gua tidak rase menyesal menggunakannya.... dan hasilnya, beliau telah merasa sakit hati kerana telah disaun oleh gua.. ohohoho~!

gua dengan lagak detektif telah merekodkan perbualan gua dgn si katak tersebut supaya boleh menjadi sumber lawaking kami pada satu hari nanti... beb! sumpah gua xpenah jumpa seorang katak mcm tu... peh! satu dlm sepuluh... terang lagi bersuluh gua memberikan hint kepada beliau.. namun beliau dgn selamba badak yg sombong telah membodo kan diri beliau dihadapan gua... caittt! mau gelak puas2 gua kat ctu.. lantak la beb.. janji lu senyap suda......


lagi sekor si lalat hijau penjahanam telah mengganggu kehidupan gua bersame solmet kerana telah menceroboh ruang udara kitorg.. busuk baunye beb! dalam hal ini.. kuasa solmet gua sebagai kamen-kamen diperlukan... gua xreti bab2 menghaposkan lalat yang sentiasa membisingkan diri disamping membawa wabak berbahaya dalam hidop kami.. kesian solmet gua terpaksa bertarung habis-habisan dgn si lalat tersebut.

dgn kuasa yg diberikan oleh kamen rider.. gua harap beliau boleh menyetelkan hal tersebut secepat mungkin.. sbb lalat ni susah nak mati.. jadi kene la lebih powet sket.. gudluck solmet!

today gua bwu pasan... katak dan lalat merupakan pasangan ideal... di mane ade lalat..di situ mesti ade katak... kan? kan?

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine