PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

old dey gua!

| Saturday 11 June 2011
Selamat hari tua kepada diri gua sendiri... haishh~ gua semakin insaf dgn diri sendiri selepas solmet n kenkawan gua mengewishkan 'selamat hari tua' kepada gua yg semakin tua ni~
beb! wa rase teharu gile ah.. maka,dengan ini gua ingin menyanyikan lagu ini kepada diri gua sendiri...

hepi besday to me..
hepi besday to me...
hepi besday to me....
hapi besday to me.....



sankyu kepada umi n papa sbb membesaqkan diri gua sehingga menjadi seperti ini --->






sankyu kepada adik2.. kerana slalu kenekan gua..


sankyu kepada kenkawan sbb slalu ade ngn gua dlm ape jua keadaan..
spesel wish...
sankyu kepada maxis.. dpt free sehari.. sankyu selkom.. walopon gua xdpt free 7hari.. T_T

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine