PhotoFlickr

PhotoFlickr
manual focus is better than others :) muahaha.. gamba disebelah hanyelah pinjaman semata-mata. kat sini pn ade banyak gamba jugak.. click jgn x clik.. :D

wiki wiki eh eh~

wiki wiki eh eh~
emm.. ade assignment stuff. site ni utk info2 je. educational purpose. click kat sini kalo nak bace~~

Deviantart

Deviantart
kat sini pn ade gambaq je... click kat gamba sebelah kalo nak tgk lagi banyak gamba.. muahahaha~

bunga tali!!

| Wednesday 8 June 2011
hahaha~ cane hati gua mcm berbunga penuh tanaman sayuran ni ek.. konpius gua.. gile berbunge diri gua ni.. siap ade air terjun n rama2 berterbangan sambil kanak-kanak berlari2an ditepi pantai.. kakaka~

ni cite nora elena punye pasal ar kan.. ahahaa~ gua rase sengal2 badan je... lagi2 bile tgk cite tu yg penoh dgn harapan pelesu... gua menyampah pn ade... suke pon ade.. adekah gua ni berjiwa wanita?? gua konpius... ahahahaa~ kene check ar ni.. mane taw gua de kekonfiusan perasaan ke ape kan.. krg silap aribulan ade panggil gua 'abg'.. ade lagi yg pggil 'kakak',.. haishh~~


beberape perasaan gua yang menyampah ni tetibe wujud mase tgk cite ni.....

1. ade ke lelaki a.k.a husband sebaik seth tan tu????

2. gile sexy bini dia.. xtergugat la plak kan... hoho~

3. inspektor amir tu tader keje eh? asik kat kedai mkn je gua tgk... gile best keje dia.. xpayah dok balai...

4. si nora 2 xpasan ke yg seketeri hasben dia tu ade muslihat??? mcm naive gile je gua tgk...

haishhh...korg tgk la sendiri.. best pn ade..menyampah pn ade... wat bodo da la....

0 daH KomeN?:

 

Copyright © 2010 WhitenBlack | Design by Dzignine